петак, 5. децембар 2014.

Dobro vece svima,evo ga novi post,u kojim cete moci bolje da me upoznate i moci cete da znate ko ce vam uopste pomagati oko raznih problema:-)
Sada cu odgovarati na neka vasa cesta pitanja i napisacu nesto osnovno o sebi,nadam se da cu vam se svideti kao osoba..
1.Kako se zoves i prezivas?
Ana Jovanovic
2.Koliko imas godina?
Imam 15 godina,rodjena sam 28.09.1999.
3.U koju skolu ides i koji si razred?
Idem u Ekonomsku (finansijski administrator),prva sam godina i do sada sam uvek bila odlicna ucenica,5.00
4.Verujes li u musko-zenska prijateljstva?
Verujem.Prvenstveno,smatram da je nemoguce da ne postoje.Dokaz je to sto ja imam najbolje druga vec duze vreme i nismo nista vise od obicnih drugova,kao brat i sestra smo.
5.Verujes li u zivot posle smrti?
Ne.Jednostavno mislim da svaka osoba nadje svoj mir,da od u nebo i to je to.
6.Kako bi opisala sebe kao osobu u par reci?
Inace ne volim sama sebe da opisujem.Duhovita,smesna pomalo,smotana,uvek pozitivna i nasmejana,osoba koja se brzo veze za nekoga,verujem svima,volim da pomazem drugima.Kada znam da sam nekome pomogla,tada sam i ja srecna.
7.Smatras li da si lepa?
Dvosmileno je.Ako kazem da nisam,trazim da me drugi hvala,a ako kazem da jesam,ispada da sam umisljena.Mada mislim da ne postoji ruzna osoba.
8.Sta ti je najbitnije u prijateljstvu?
Poverenje,iskrenost.
9.Omiljeni pevac/ica i kakvu muziku slusas?
Najvise slusam strani,ali i nasu.Omiljena pevacica mi je Ceca,Nicki i Jenifer Lopez.Omiljeni pevac mi je Aca Lukas,Aco Pejovic,Sasa Matic,Eminem,Justin Timberlake,Bruno Mars,Michael Jackson...

To je to za sada.Ako vas zanima neka moja drustvena mreza,evo kako se na nima zovem:
-instagram:ana_timberlake
-we♥it:timberlake_ana
-kik:anatimberlake
-ask.fm:neko_treci_3
-twitter:ana_timberlake

Нема коментара:

Постави коментар