петак, 23. јануар 2015.

Sminka.

Hej drage,kao sto sam i obecala,evo ga novi post.Odlucila sam se da pisem o sminci i o tome kako je najbolje da se nasminkate za skolu,za setnju gradom,za neki rodjendan i slicno.
Pa da pocnem.Kao sto sigurno znate,za skolu nije potrebno da se puno sminkate,tako da vam ja preporucujem maskaru (nju mozete da koristite uvek,kada god pozelite i nije bitno koliko imate godina),baby lips ili neko labelo,zavisi sta koristite,kreon(ali samo crni,jer u ostalim bojama nije bas za skolu) i naravno puder,ako vam je potreban.Pre nego sto stavite puder,dobro je da se nanese podloga neka,ili obicna krema za lice.A sada za setnju gradom.Hm,tada vec mozete da se sminkate kako god zelite,jer sve prolazi.Mozete da stavite puder,korektor,maskaru,ruz za usne ili sjaj,kreon,ajlajner i senku za oci.Mada,ako u grad idete kada je dan,stavite svetlu senku,a uvece mozete tamniju ili neku jacu boju.Ja kada stavljam senku,kombinujem dve boje.Na primer,stavim senku koja je krem boje prema unutrasnjosti oka,a prema kraju stavim malo tamniju nijansu ili sa sljokicama,a uvece stavim sivu i ljubicastu.I naravno,ko crna obrve ili ih popunjava,moze da upotrebi i olovku za obrve.
I eto,ovo je kraj posta,ovaj post je malo kraci,jer je i takva tema,sledeci ce biti duzi.Odabrala sam bas ovu temu,jer m stizu jako puno ovakvih pitanja i verujem da ce ovo mnogima pomoci.




Нема коментара:

Постави коментар